Метадычная работа

Метадычная тэма:
“Удасканаленне ўзроўню педагагічнага майстэрства педагогаў, іх эрудыцыі і кампетэнтнасці праз развіцце навыкаў рэфлексійнага аналізу педагагічнай дзейнасці ва ўмовах кампетэнтнаснага падыходу да навучання”.
Метадычная мэта:
Павышэнне якасці адукацыі праз развіццё навыкаў рэфлексійнага аналізу педагагічнай дзейнасці ва ўмовах кампетэнтнаснага падыходу да навучання.
Задачы:
1. Садзейнічаць самарэалізацыі педагогаў праз абагульненне перадавога педагагічнага вопыту, трансляцыю і ўкараненне яго ў адукацыйны працэс.
2. Укараніць у практыку формы, метады і прыёмы кампетэнтнаснага навучання вучняў у адукацыйным працэсе.
3. Забяспечыць суправаджэнне інавацыйнай дзейнасці педагогаў-інаватараў па фарміраванні цэласнага ўяўлення аб адукацыйным працэсе з улікам укаранення мадэлі рэфлексійнай дыягностыкі прафесіянальнай дзейнасці як сродку праектавання індывідуальнай адукацыйнай траекторыі педагога.
Задачы школы на 2017/2018 навучальны год:
1. Павысіць якасць адукацыі праз арганізацыю кампетэнтнаснага падыходу да адукацыйнага працэсу, павышэнне якасці прадметнага выкладання.
2. Павысіць узровень прафесійнай кампетэнцыі педагогаў праз развіццё навыкаў рэфлексійнага аналізу педагагічнай дзейнасці.
3. Садзейнічаць павышэнню экалагічнай культуры школьнікаў праз арганізацыю эколага-турыстычнай і эколага-навуковай дзейнасці.
4. Стварыць умовы для захавання здароўя вучняў праз удасканаленне фізкультурна-аздараўленчай дзейнасці.
5. Прадоўжыць работу па развіцці матэрыльна-тэхнічнай базы ўстановы адукацыі і выкананні прагнозных паказчыкаў.

Педагагічны савет № 4 (сакавік 2017 года)
1. Аб рабоце педкалектыву па павышэнні ўзроўню прафесійнай кампетэнцыі педагогаў праз развіццё навыкаў рэфлексійнага аналізу педагагічнай дзейнасці ва ўмовах кампетэнтнаснага падыходу да навучання. Інфармацыя Л.В.Пархімовіч.
2. Інфармацыя аб выкананні рашэнняў педагагічнага савета ад 29.03.2016 № 5 “Аб рабоце педагагічнага калектыва па павышэнні ўзроўню прафесійнай кампетэнцыі педагогаў праз развіццё навыкаў рэфлексійнага аналізу педагагічнай дзейнасці ва ўмовах дыферэнцыраванага падыходу да навучання. Інфармацыя Л.В.Пархімовіч.