Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту
Информация к новости
  • Просмотров: 91
  • Автор: Admin
  • Дата: 8-01-2018, 10:05
8-01-2018, 10:05

Рэспубліканскі семінар “Індывідуальная траекторыя прафесіянальнага развіцця: ад вопыту да педагагічнага даследавання”

Категория: Наука, Инновации

Рэспубліканскі семінар “Індывідуальная траекторыя прафесіянальнага развіцця: ад вопыту да педагагічнага даследавання”5 студзеня 2018 года педагогі школы, якія ўдзельнічаюць у рэалізацыі інавацыйнага праекта, прынялі ўдзел у рэспубліканскім семінары па інавацыйнай дзейнасці “Індывідуальная траекторыя прафесіянальнага развіцця: ад вопыту да педагагічнага даследавання”. Кіраўнік інавацыйнага праекта “Укараненне мадэлі рэфлексійнай дыягностыкі прафесіянальнай дзейнасці як сродка праектавання індывідуальнай адукацыйнай траекторыі ” Сурыкава А.В. акрэсліла змест, функцыі і сродкі рэфлексійнай дыягностыкі прафесіянальнай кампетэнтнасці педагога. Семінар наведалі педагогі з 9 устаноў адукацыі рэспублікі. Было праведзена 7 майстар-класаў, 2 з якіх – настаўнікамі нашай школы. Педагогі Лысевіч В.А. і Грыцкевіч Г.М. дзяліліся вопытам работы над тэмай педагагічнага даследавання “Актыўная ацэнка – новая філасофія адукацыі”. Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце Л.В.Пархімовіч правяла майстар-клас “Метадычныя і арганізацыйныя аспекты суправаджэння даследчай дзейнасці вучняў па рускай мове і літаратуры”.
Информация к новости
  • Просмотров: 69
  • Автор: Admin
  • Дата: 4-01-2018, 12:36
4-01-2018, 12:36

Майстар-клас “Рэфлексійны аналіз урока як сродак самаудасканалення педагога”

Категория: Наука, Инновации

Майстар-клас “Рэфлексійны аналіз урока як сродак самаудасканалення педагога”3 студзеня ў рамках правядзення “Тыдня педмайстэрства” прайшоў майстар-клас намесніка дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце Л.В.Пархімовіч “Рэфлексійны аналіз урока як сродак самаудасканалення педагога”. Маладыя спецыялісты, намеснікі дырэктараў па вучэбнай рабоце, працуючы ў групах, выпрацавалі крытэрыі эфектыўнага ўрока, пазнаёміліся з методыкай правядзення рэфлексійнага аналізу ўрока і абмеркавалі яго адрозненне ад традыцыйнага.

Информация к новости
  • Просмотров: 77
  • Автор: Admin
  • Дата: 4-01-2018, 12:33
4-01-2018, 12:33

Майстар-клас “Эфектыўныя прыёмы развіцця чытацкіх навыкаў вучняў”

Категория: Наука, Инновации

Майстар-клас “Эфектыўныя прыёмы развіцця чытацкіх навыкаў вучняў”3 студзеня 2018 года на базе СШ №3 г.Свіслачы прайшлі майстар-класы для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры і настаўнікаў рускай мовы і літаратуры.
Настаўнікамі Навадворскай СШ Свіслацкага раёна Верабей Т.І. і Грыцкевіч Г.М., якія ўдзельнічаюць у рэалізацыі інавацыйнага праекта, прадстаўлены майстар-клас “Эфектыўныя прыёмы развіцця чытацкіх навыкаў вучняў”. Настаўнікі-філолагі пашырылі не толькі тэарэтычныя веды па тэме, але і падрабязна пазнаёміліся з матэрыяламі міжнароднай праграмы ацэнкі адукацыйных дасягненняў вучняў PISA, атрымалі рэкамендацыі па распрацоўцы заданняў па шасціўзроўневай сістэме Блума.

Информация к новости
  • Просмотров: 82
  • Автор: Admin
  • Дата: 29-12-2017, 13:00
29-12-2017, 13:00

Опыт лучших – достояние каждого: учитель–методист - образованию Беларуси

Категория: Наука, Инновации

Опыт лучших – достояние каждого: учитель–методист - образованию Беларуси27-28 декабря 2017 года педагоги школы, реализующие инновационный проект приняли участие в VII Республиканском рождественском фестивале педагогического творчества «Опыт лучших – достояние каждого: учитель –методист- образованию Беларуси», который проходил на базе АПО в г. Минске. Учителя посетили мастер-классы по предметным секциям, уроки для взрослых, интерактивные перемены, где лучшие педагоги республики транслировали свой опыт работы по различным направлениям.
Информация к новости
  • Просмотров: 63
  • Автор: Admin
  • Дата: 22-12-2017, 14:50
22-12-2017, 14:50

Активная оценка - новая философия образования

Категория: Инновации

Активная оценка - новая философия образования22.12.2017 года в школе состоялся мастер-класс «Активная оценка – новая философия образования», который проводили учитель трудового обучения Лысевич Ольга Александровна и учитель белорусского языка и литературы Грицкевич Галина Михайловна. Педагоги занимаются на дистанционных курсах по активной оценке при Академии последипломного образования, поэтому во время проведения мастер-класса они транслировали опыт работы в данном направлении. Были рассмотрены вопросы целеполагания, оценочной деятельности. Мастер-класс вызвал интерес у коллег, поступили предложения сделать проведение мастер-классов по активной оценке систематическими.
Информация к новости
  • Просмотров: 550
  • Автор: Admin
  • Дата: 1-12-2017, 16:07
1-12-2017, 16:07

Интернет-конференция "Проблемы кибербулинга"

Категория: Инновации

Интернет-конференция "Проблемы кибербулинга"30.11.2017 года педагоги-инноваторы и учащиеся старших классов приняли участие в работе Международной научно-практической интернет-конференции “Проблемы кибербулинга: как сделать посещение интернета для детей и молодежи безопасным”, которая проходила в гимназии №1 г.Свислочь. Педагоги и старшеклассники участвовали в работе секций, тренингов, мастер-классов, интернет-кафе.
Информация к новости
  • Просмотров: 65
  • Автор: Admin
  • Дата: 13-11-2017, 12:22
13-11-2017, 12:22

Современное образование: теория, методология, практика

Категория: Наука, Инновации

Современное образование: теория, методология, практика9 -10 ноября 2017 года на базе ГрОИРО прошла международная научно-практическая конференция, посвященная Году науки «Современное образование: теория, методология, практика». Заместитель директора по учебно-воспитательной работе Л.В.Пархимович приняла участие в работе секции «Педагог: профессиональная позиция, самореализация, конкурентоспособность» и поделилась опытом работы по теме «Моделирование профессионального опыта педагога через использование рефлексивного анализа собственной деятельности».
Информация к новости
  • Просмотров: 108
  • Автор: Admin
  • Дата: 6-10-2017, 16:04
6-10-2017, 16:04

Семінар-практыкум "Кампетэнтнасны падыход"

Категория: Инновации

Семінар-практыкум "Кампетэнтнасны падыход"12 кастрычніка згодна гадавога плана адбудзецца семінар-практыкум для педагогаў “Кампетэнтнасны падыход у арганізацыі адукацыйнага працэсу: сутнасць, формы і метады”. Запрашаем прыняць актыўны ўдзел у арганізацыі і правядзенні семінара-практыкума!
Информация к новости
  • Просмотров: 276
  • Автор: Admin
  • Дата: 22-04-2017, 09:35
22-04-2017, 09:35

Панарама метадычных ідэй

Категория: Наука, Инновации

Панарама метадычных ідэй
З мэтай выканання каляндарнага плана рэалізацыі інавацыйнага праекта “Укараненне мадэлі рэфлексійнай дыягностыкі прафесіянальнай дзейнасці як сродка праектавання індывідуальнай адукацыйнай траекторыі педагога” і трансляцыі эфектыўнага педагагічнага вопыту ва ўстанове адукацыі з 10 па 21 красавіка 2017 года прайшла Панарама метадычных ідэй, дзе педагогі, якія рэалізуюць інавацыйны праект, прадэманстравалі ўзровень свайго майстэрства па тэме педагагічнага даследавання. Праведзена 4 урокі і 4 факультатыўныя заняткі, у час правядзення якіх педагогі прадэманстравалі розныя падыходы да арганізацыі вучэбнага працэсу. Кампетэнтнасны падыход быў рэалізаваны Штоп М.В. на ўроку грамадазнаўства ў 10 класе па тэме “Мараль”, які наведвалі намеснікі дырэктараў па вучэбнай рабоце ў час правядзення раённага метадычнага аб’яднання.
Информация к новости
  • Просмотров: 247
  • Автор: Admin
  • Дата: 27-03-2017, 14:07
27-03-2017, 14:07

Падрыхтоўкa да педсавета

Категория: Учителям, Наука, Инновации

Падрыхтоўкa да педсавета

27 сакавіка 2017 года ў рамках падрыхтоўкі да педсавета “Аб рабоце педагагічнага калектыва па павышэнні ўзроўню прафесійнай кампетэнцыі педагогаў праз развіццё навыкаў рэфлексійнага аналізу педагагічнай дзейнасці ва ўмовах дыферэнцыраванага навучання” прайшоў семінар-практыкум па тэме “Формы, метады і прыёмы дыферэнцыраванага навучання вучняў”. Педагогі разглядалі прынцыпы дыферэнцыраванага навучання, абмяркоўвалі дадатныя і адмоўныя бакі дыферэнцыяцыі, распрацоўвалі дыферэнцыраваныя заданні для ўрокаў. Вынікам семінара стала папаўненне віртуальнага метадычнага кабінета матэрыяламі з вопыту работы па дыферэнцыраванаму навучанню вучняў.
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце Л.В.Пархімовіч

Информация к новости
  • Просмотров: 216
  • Автор: Admin
  • Дата: 18-03-2017, 08:40
18-03-2017, 08:40

Семинар-практикум

Категория: Наука, Инновации

Семинар-практикум
17 марта в школе прошел семинар-практикум «Рефлексивный анализ профессиональной деятельности как основа личностного и профессионального развития педагога». Мероприятие проводилось в рамках календарного плана реализации инновационного проекта «Внедрение модели рефлексивной диагностики профессиональной деятельности как средства проектирования индивидуальной образовательной траектории педагога», в котором школа участвует первый год. С целью расширение инновационного поля, освоениея ценностно-смысловых установок инновации педагогами, которые не являются непосредственными участниками инновационной деятельности, к участию в семинаре были приглашены не только педагоги-инноваторы. Таким образом, можно констатировать процесс создания инновационно-творческой среды в учреждении образования.
Педагоги обсуждали процессы личностно-профессионального развития, определили особенности индивидуального стиля педагогической деятельности, познакомились с потенциальными образовательными ресурсами профессионального развития. В ходе рефлексии была определена значимость семинара для процесса непрерывного образования и самосовершенствования педагога, его практико-ориентированный характер.
Заместитель директора по учебно-воспитательной работе Л.В.Пархимович